Getin Noble Bank jest bankiem uniwersalnym, należącym do grona dziesięciu największych w Polsce pod względem sumy bilansowej. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych. Bank dysponuje siecią blisko 300 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Klienci Banku mogą także korzystać z nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej. Bank regularnie zajmuje czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi Klientów detalicznych: Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier oraz Instytucja Roku.

 

Historia spółki

Historia Getin Noble Banku sięga 2004 roku. Wtedy to, w wyniku przekształcenia należącego do Getin Holding Górnośląskiego Banku Gospodarczego powstał Getin Bank. W grudniu tego samego roku Getin Bank przejął Bank Przemysłowy w Łodzi.

Rok później zakończona została transakcja zakupu Wschodniego Banku Cukrownictwa przez Getin Holding. W marcu 2006 oddziały Wschodniego Banku Cukrownictwa zostały włączone do sieci sprzedaży Getin Banku, natomiast licencja bankowa oraz kapitały spółki posłużyły jako podstawa do stworzenia Noble Banku, pierwszej instytucji finansowej w Polsce od początku dedykowanej usługom Private Banking.

W 2009 roku została podjęta strategiczna decyzja o fuzji dwóch banków należących do grupy kapitałowej kontrolowanej przez Leszka Czarneckiego. Zgodnie z filozofią grupy, celem fuzji było m.in. ograniczenie kosztów finansowania obu banków oraz pełniejsze wykorzystanie dostępnych zasobów. Za kluczową należy na pewno uznać podjętą w owym czasie decyzję o zachowaniu odrębności obu bardzo rozpoznawalnych marek oraz struktur: Getin Banku i Noble Banku. Jak to miało miejsce wcześniej, Getin Bank reprezentuje pion bankowości detalicznej, natomiast produkty i usługi pod marką Noble Bank przeznaczone są dla najzamożniejszych klientów.

Powstały w styczniu 2010 roku Getin Noble Bank od razu znalazł się w gronie dziesięciu największych banków w Polsce. 1 czerwca 2012 r. nastąpiło prawne połączenie Get Bank S.A. oraz Getin Noble Bank S.A.

 

Kodeks etyki

Zapraszamy do zapoznania się z Kodeksem etyki Pracowników naszego Banku. Przyjęte w nim zasady postępowania określają sposób kształtowania relacji między naszymi Pracownikami, między Pracownikami i Klientami, a także prowadzenia przez nasz Bank działalności biznesowej.

Kodeks jest uzupełnieniem naszej kultury organizacyjnej oraz narzędziem wspierającym upowszechnianie wartości, według których chcemy postępować. Wraz z nim obowiązuje w Getin Banku Kodeks etyki bankowej, opracowany przez Związek Banków Polskich.

Pobierz kodeks