Najwyższe standardy obsługi i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze. Dziękujemy wszystkim Klientom oraz ekspertom za docenienie naszych nieustających starań o najwyższą jakość obsługi i świadczonych usług. Potwierdzeniem są liczne nagrody i czołowe miejsca w rankingach jakości i satysfakcji, które zajmujemy niezmiennie od lat.



zloty_bankier.png [17.27 KB]
newsweek3.png [16.66 KB]
Instytucja-Roku-Polska-logo-RGB.png [220.04 KB]

Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi

2022

 

Złoty Bankier

 

  • II miejsce w kategorii „Złoty Bank - najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”
  • III miejsce w kategorii „Kredyt gotówkowy”

Jesteśmy na podium prestiżowego rankingu Złoty Bankier szósty rok z rzędu!
W rankingu Złoty Bankier 2022 zajęliśmy 2. miejsce w kategorii „Złoty Bank - najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” oraz 3. miejsce w kategorii „Kredyt gotówkowy” Złoty Bankier to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu. Nagrody przyznają klienci i eksperci branżowi od 2009 roku. Trafiają do banków z najwyższymi standardami jakości obsługi, oferują najlepsze produkty i wyróżniają się na tle konkurencji. W tegorocznej edycji główna kategoria „Złoty Bank” została przyznana na podstawie badania audytowego, które przeprowadziły Minds&Roses i Obserwatorium.biz. Eksperci weryfikowali wielokanałową jakość obsługi w 14 kluczowych bankach.

 

Instytucja Roku

 

  • I miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych
  • II miejsce miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w placówce

Getin Bank z najlepszą obsługą w kanałach zdalnych według najnowszego badania Instytucji Roku
W badaniu Instytucja Roku, organizowanym przez portal Moje Bankowanie, zwyciężyliśmy w kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych. Zajęliśmy również 2 miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w placówce. To kolejny rok z rzędu, w którym plasujemy się na podium tego rankingu.

2021

 

Przyjazny Bank Newsweeka

 

  • I miejsce w kategorii „Newsweek - bankowość zdalna"
  • II miejsce w kategorii „Newsweek - bank dla Kowalskiego"

Getin Noble Bank na podium rankingu Przyjazny Bank Newsweeka w dwóch kategoriach
W tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka Getin Noble Bank zajął 1. miejsce w kategorii "Newsweek - bankowość zdalna" oraz 2. miejsce w kategorii "Newsweek - bank dla Kowalskiego". Kolejny rok z rzędu zdobyliśmy nagrodę w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” został zrealizowany we współpracy z firmą badawczą agencją badawczą Minds & Roses i bazował na metodzie tajemniczego klienta. W lipcu i sierpniu tego roku audytorzy testowali usługi 13 banków posiadających przynajmniej 50 placówek stacjonarnych oraz 13 banków działających wyłącznie w internecie.

 

Złoty Bankier

 

  • I miejsce i tytuł "Złoty Bank" za najlepszą wielokanałową jakość obsługi
  • III miejsce za kartę kredytową

Jesteśmy najlepsi! Tytuł „Złoty Bank" znów w naszych rękach.
Mamy powody do dumy! Już drugi rok z rzędu wygraliśmy w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier”, w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. To nie koniec dobrych wiadomości. Mamy 3. Miejsce w kategorii „Karta kredytowa” oraz wyróżnienie w niezwykle ważnej kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. „Złoty Bankier” to największe w Polsce badanie dotyczące jakości obsługi w bankach. Organizują je ważne media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. Partnerami merytorycznymi rankingu są Kantar Polska i Obserwatorium.biz.

 

Instytucja Roku

 

  • I miejsce miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce”
  • II miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”

Getin Bank ponownie doceniony za wysoką jakość obsługi
Zwyciężyliśmy w kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” w 6. edycji projektu Instytucja Roku, organizowanej przez portal mojebankowanie.pl. Eksperci, oceniając jakość obsługi zwracali uwagę na te produkty, z których najczęściej korzystają klienci. Były to: konto osobiste, kredyt gotówkowy oraz produkty depozytowe. O zwycięstwie w rankingu decydowała średnia wyników uzyskanych w czasie trzech fal badania – otrzymaliśmy w tej kategorii najwyższą ocenę. Znaleźliśmy się na podium również w kategorii „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”, zajmując drugie miejsce. Dodatkowo wyróżniona została nasza bankowość mobilna Getin Mobile, która znalazła się na czwartym miejscu w zestawieniu najlepszych aplikacji mobilnych.

I miejsce w kategorii „Newsweek - bankowość zdalna" II miejsce w kategorii „Newsweek - bank dla Kowalskiego" Getin Noble Bank na podium rankingu Przyjazny Bank Newsweeka w dwóch kategoriach W tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka Getin Noble Bank zajął 1. miejsce w kategorii "Newsweek - bankowość zdalna" oraz 2. miejsce w kategorii "Newsweek - bank dla Kowalskiego". Kolejny rok z rzędu zdobyliśmy nagrodę w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” został zrealizowany we współpracy z firmą badawczą agencją badawczą Minds & Roses i bazował na metodzie tajemniczego klienta. W lipcu i sierpniu tego roku audytorzy testowali usługi 13 banków posiadających przynajmniej 50 placówek stacjonarnych oraz 13 banków działających wyłącznie w internecie.

2020

 

Złoty Bankier

 

  • I miejsce i tytuł "Złoty Bank" za najlepszą wielokanałową jakość obsługi
  • II miejsce za kartę kredytową

Getin Noble Bank z tytułem „Złoty Bank 2020”
Zajęliśmy pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2020 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Zostaliśmy również wyróżnieni w kategoriach „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki” oraz zdobyliśmy II miejsce w kategorii „Karta kredytowa”. Coroczny ranking „Złoty Bankier” organizowany jest przez wiodące media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.

 

Przyjazny Bank Newsweeka

 

  • III miejsce w kategorii "Klient zdalny"

Przyjazny Bank Newsweeka – Getin Bank ponownie w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka
3. miejsce w kategorii Klient zdalny to wyróżnienie dla naszego banku w tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Najwięcej punktów przyznawano tu w zakresie bankowości mobilnej, gdzie pod uwagę brano łatwość jej aktywacji, przyjazność nawigacji oraz dodatkowe funkcjonalności.

2019

 

Przyjazny Bank Newsweeka

 

  • II miejsce w kategorii "Bankowość Mobilna"

Przyjazny Bank Newsweeka – aplikacja mobilna Getin Banku ponownie na podium
Kolejny rok z rzędu zajeliśmy miejsce na podium w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. To jedna z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Uplasowaliśmy się na II miejscu w kategorii „Bankowość mobilna”. Oceniane były w niej przede wszystkim: łatwość nawigacji, efektywność kanałów kontaktu z bankiem, system transakcyjny oraz czas dokonywania operacji. Dodatkowo zwracano uwagę na wszystkie nowości w zakresie wprowadzanych przez banki usług i funkcjonalności.

 

Złoty Bankier

 

  • III miejsce za jakość obsługi

Getin Noble Bank kolejny raz z rzędu nagrodzony za jakość obsługi w rankingu „Złoty Bankier”!
Zajęliśmy trzecie miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2019 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Zostaliśmy również wyróżnieni w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Zarówno jakość obsługi jak i bezpieczeństwo znajdują się na liście priorytetów naszego Banku i stanowią element jego strategii. Coroczny ranking organizowany jest przez renomowane media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.

 

Instytucja Roku

 

  • III miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych
  • II miejsce miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w placówce

Getin Noble Bank ponownie doceniony za najlepszą zdalną jakość obsługi!
W ramach plebiscytu Instytucja Roku 2019, organizowanego przez portal mojebankowanie.pl, zostaliśmy wyróżnieni aż w dwóch kategoriach! Nagrody otrzymaliśmy za profesjonalne i jakościowe podejście do naszych Klientów. To kolejny dowód, że stawiamy na długotrwałą relację i budowanie pozytywnych doświadczeń naszych Klientów. Oprócz naszej doskonałej oferty koncentrujemy się na najwyższym poziomie obsługi. Uwzględniamy wszystkie etapy, przez jakie przechodzą nasi Klienci, zarówno przed jak i po skorzystaniu z naszych usług. Te nagrody to również dowód na to, że cieszymy się zaufaniem naszych Klientów. Dzięki temu wiemy, że nasza praca ma sens i przynosi wymierne korzyści.

2018

 

Przyjazny Bank Newsweeka

 

  • II miejsce w kategorii "Bank w Internecie"
  • II miejsce w kategorii "Bank Mobilny"
  • III miejsce w kategorii "Bank dla Kowalskiego"

Przyjazny Bank Newsweeka - Getin Bank na podium aż w 3 kategoriach!
Po raz kolejny znaleźliśmy się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Uplasowaliśmy się na podium aż w trzech kategoriach - zajęliśmy drugie miejsce w kategoriach „Banki w Internecie” i „Bankowość mobilna” oraz trzecie miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. W każdej z nich oceniane były jakość i funkcjonalność poszczególnych usług świadczonych przez banki.

 

Złoty Bankier

 

  • II miejsce za jakość obsługi

Złoty Bankier: Getin Bank ponownie nagrodzony za jakość obsługi!
Zajęliśmy drugie miejsce w prestiżowym rankingu Złoty Bankier w kategorii głównej Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi. Zostaliśmy docenieni również w obszarze bezpieczeństwa, uplasowaliśmy się na trzeciej pozycji w kategorii Bezpieczny Bank – Najlepsze praktyki. Organizatorami rankingu są Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.

2017

 

Przyjazny Bank Newsweeka

 

  • I miejsce w kategorii "Bank w Internecie"
  • II miejsce w kategorii "Bank Mobilny"
  • III miejsce w kategorii "Bank dla Kowalskiego"

Przyjazny Bank Newsweeka – Getin Bank ponownie wśród najlepszych banków w Polsce
Zostaliśmy ponownie wyróżnieni w prestiżowym rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i znaleźliśmy się w gronie liderów jakości obsługi. Okazaliśmy się być bezkonkurencyjni w kategorii „Banki w Internecie” i znaleźliśmy się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. O prestiżowym wyróżnieniu zdecydowały wysoka jakość obsługi oraz funkcjonalność i dostępność usług świadczonych przez nasz Bank.

 

Instytucja Roku

 

  • II miejsce w 2.edycji rankingu portalu MojeBankowanie.pl w kategorii "Jakość obsługi kredytu gotówkowego" oraz "Jakość obsługi konta osobistego"

Getin Bank ponownie wśród liderów jakości obsługi
Zostaliśmy uznani za jeden z najlepszych banków na rynku pod względem jakości obsługi. Zajęliśmy drugie miejsce w pierwszej edycji rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. W celu wybrania liderów, eksperci portalu odwiedzili aż 252 różne placówki, punkty obsługi banków, ubezpieczycieli i telekomów. Wyniki badania ekspertów MojeBankowanie.pl to kolejne obok rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i Złotego Bankiera, potwierdzenie wysokiej jakości obsługi Getin Banku.

2016

 

Przyjazny Bank Newsweeka

 

  • I miejsce w kategorii "Bank dla Kowalskiego"
  • III miejsce w kategorii "Bank w Internecie"

Getin Bank zwycięzcą rankingu Newsweeka!
W piętnastej edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, który jest najważniejszą oceną jakości obsługi bankowej w Polsce, zajęliśmy pierwsze miejsce. Zdobyliśmy ją w najbardziej prestiżowej kategorii „Bank dla Kowalskiego”. Znaleźliśmy się również na podium w kategorii „Bankowość internetowa”.