Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Banku został „Człowiekiem Marketingu i Sprzedaży 2013”

18.10.2013

Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Banku został nagrodzony tytułem “Człowieka Marketingu i Sprzedaży 2013”. Wyróżnienie zostało przyznane przez magazyn Brief w ramach konkursu Ludzie Roku „Briefu”, honorującego osoby, które w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy szczególnie przysłużyły się rozwojowi sektora, w którym działają, ale także gospodarce, regionowi czy całemu krajowi.

 

Nagrody „Briefu” są przyznawane w pięciu kategoriach: Człowiek marketingu i sprzedaży, Człowiek mediów, Człowiek reklamy, Ludzie PR oraz Manager marketingu miejsc. Dodatkowo magazyn przyznaje trzy wyróżnienia specjalne: dla Człowieka roku Briefu 2013, Człowieka roku Brief for Poland 2013 oraz Projektu komunikacji marketingowej roku. W tegorocznej edycji konkursu Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Banku, został nagrodzony tytułem “Człowieka Marketingu i Sprzedaży 2013”, m.in. za wytyczanie nowych standardów w bankowości poprzez innowacyjne wykorzystanie nowych technologii i pokazywanie, że usługi finansowe nie muszą być nudne.

– Otwartość na innowacyjne rozwiązania i odwaga we wdrażaniu niestandardowych produktów to dla mnie podstawa sukcesu każdej marki. – mówi Maciej Szczechura. 


– W Getin Banku, w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy wdrożyliśmy pierwszą na świecie kartę interaktywną z wyświetlaczem, system uwierzytelniania biometrycznego w placówkach, nowoczesną bankowość mobilną, czy też przelewy alternatywne przez Facebook, SMS lub e-mail. To właśnie dzięki takim produktom udało nam się zmienić wizerunek banku i przyciągnąć do niego młodych ludzi. Tytuł Człowieka Marketingu i Sprzedaży roku 2013 to dla mnie podsumowanie efektów pracy, nie tylko mojej, ale i całego zaangażowanego w projekt zespołu. – dodaje.

 

Zmiana wizerunku Getin Noble Banku i bezpośrednio związana z tym zmiana w ofercie produktowej została dostrzeżona i doceniona przez rynek oraz ekspertów, nie tylko polskich, ale również zagranicznych. Bank został nagrodzony m.in. Innovation Lion w Cannes za kartę Display MasterCard, otrzymał Godło Jakości QI za konto Getin UP oraz nominację w konkursie Banking Technology Awards za rozwiązania bankowości mobilnej.

 

Jako Członek Zarządu Getin Noble Banku, Maciej Szczechura odpowiada za kwestie związane z rozwojem produktów, marketingiem oraz public relations. Przed objęciem tej funkcji, jako Wiceprezes zasiadał w Zarządzie Euro Banku S.A, gdzie nadzorował pion komunikacji oraz pion operacji. Wcześniej pełnił funkcję Dyrektora Marketingu, a następnie Dyrektora Zarządzającego, odpowiedzialnego za Obszar marketingu i PR. Doświadczenie marketingowe zdobywał również w agencji DDB gdzie pracował w latach 1999 - 2003, realizując projekty komunikacji marketingowej m.in. dla Telekomunikacji Polskiej S.A., Wizja TV, Danone Sp. z o.o. oraz Glaxo Wellcome.