17.05.2021
Getin Noble Bank z kolejnym wyróżnieniem dla dobrego pracodawcy: Bank po raz trzeci zdobył nagrodę Best Quality Employer. W tegorocznej edycji organizatorzy szczególnie docenili działania rozwojowe podjęte przez Bank oraz budowanie angażującego środowiska pracy.
26.04.2021
Getin Noble Bank drugi rok z rzędu został nagrodzony tytułem Friendly Workplace. To wyróżnienie przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl firmom, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem do polityki personalnej i rozwoju pracowników.
29.03.2021
Getin Bank zwyciężył w kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” w 6. edycji projektu Instytucja Roku, organizowanej przez portal mojebankowanie.pl. Eksperci, oceniając jakość obsługi zwracali uwagę na te produkty, z których najczęściej korzystają klienci. Były to: konto osobiste, kredyt gotówkowy oraz produkty depozytowe.
19.03.2021
Pandemia COVID-19, która silnie wpłynęła zarówno na sytuację makroekonomiczną, jak i zachowania konsumenckie, stała się katalizatorem istotnych zmian operacyjnych w banku. Oprócz kwestii bezpieczeństwa, priorytetem stał się projekt transformacji digital - bezpośrednia odpowiedź na zmieniający się model zachowań klientów oraz nowe warunki rynkowe.
02.11.2020
3. miejsce w kategorii Klient zdalny i 4. miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego to wyróżnienia dla Getin Banku w tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Już kolejny rok z rzędu Bank plasuje się w czołówce jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. W tym roku został doceniony m.in. za sprawną obsługę Klienta w obliczu utrudnień, które wywołała pandemia COVID-19.