11.09.2020
W II kwartale 2020 roku Getin Noble Bank podejmował intensywne działania mające na celu minimalizowanie skutków pandemii COVID-19 m.in. poprzez dalszą optymalizację kosztów operacyjnych oraz skuteczną obniżkę kosztu finansowania. Bank zainicjował również projekt transformacji digital, który jest odpowiedzią na zmieniający się model zachowania Klientów oraz obecne warunki rynkowe.
23.06.2020
Getin Noble Bank zajął pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2020 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Został również wyróżniony w kategoriach „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki” oraz zajął II miejsce w kategorii „Karta kredytowa”.
22.05.2020
W pierwszym kwartale 2020 roku Getin Noble Bank skutecznie kontynuował proces dalszej optymalizacji działalności biznesowej. W wyniku podjętych działań nastąpiła poprawa przychodów powtarzalnych o 48% r/r oraz ograniczenie bazy kosztowej o 8% r/r.
02.03.2020
Wysoka jakość usług private banking, dostępnych w Getin Noble Banku, dziewiąty rok z rzędu otrzymuje najwyższą ocenę w prestiżowym ratingu „Forbesa”. Bank został doceniony za bogatą i oryginalną ofertę, która odpowiada na potrzeby najzamożniejszych klientów. Propozycja Noble Banku uplasowała się również na piątym miejscu w Polsce w rankingu private banking przygotowanym przez magazyn „Euromoney”.
24.02.2020
W związku z trwającą optymalizacją działań operacyjnych Zarząd Getin Noble Banku podjął decyzję o dalszym dostosowaniu struktury zatrudnienia banku do rzeczywistych potrzeb biznesowych. Celem planowanych zmian jest dalsza poprawa efektywności kosztowej oraz wzmocnienie zdolności przychodowych banku. W efekcie zakładanej restrukturyzacji do czerwca 2020 roku zwolnienia obejmą nie więcej niż 250 osób.
09.01.2020
To już niemal tradycja. Getin Noble Bank siódmy rok z rzędu plasuje się na pozycji lidera w zestawieniu najlepszych banków według Polskiego Związku Firm Deweloperskich (PZFD). O wynikach rankingu decydują sami Klienci, czyli deweloperzy należący do PZFD. Jak co roku pod lupę wzięto najważniejsze elementy współpracy z bankami, wpływające na jakość obsługi inwestycji deweloperskich. Getin Noble Bank ponownie wyróżnił się wysokim standardem usług i elastycznością współpracy.