20.08.2021
W II kwartale 2021 roku Grupa Getin Noble Bank wypracowała zysk netto w wysokości 3,5 mln zł. Nadrzędnym celem banku pozostaje dalsza odbudowa aktywności biznesowej i poprawa rentowności przy minimalizacji negatywnych skutków pandemii i utrzymaniu wysokiej jakości obsługi. Kluczowym elementem realizowanych działań jest intensyfikacja transformacji cyfrowej w głównych liniach biznesowych.
17.05.2021
Getin Noble Bank z kolejnym wyróżnieniem dla dobrego pracodawcy: Bank po raz trzeci zdobył nagrodę Best Quality Employer. W tegorocznej edycji organizatorzy szczególnie docenili działania rozwojowe podjęte przez Bank oraz budowanie angażującego środowiska pracy.
26.04.2021
Getin Noble Bank drugi rok z rzędu został nagrodzony tytułem Friendly Workplace. To wyróżnienie przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl firmom, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem do polityki personalnej i rozwoju pracowników.
29.03.2021
Getin Bank zwyciężył w kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” w 6. edycji projektu Instytucja Roku, organizowanej przez portal mojebankowanie.pl. Eksperci, oceniając jakość obsługi zwracali uwagę na te produkty, z których najczęściej korzystają klienci. Były to: konto osobiste, kredyt gotówkowy oraz produkty depozytowe.
19.03.2021
Pandemia COVID-19, która silnie wpłynęła zarówno na sytuację makroekonomiczną, jak i zachowania konsumenckie, stała się katalizatorem istotnych zmian operacyjnych w banku. Oprócz kwestii bezpieczeństwa, priorytetem stał się projekt transformacji digital - bezpośrednia odpowiedź na zmieniający się model zachowań klientów oraz nowe warunki rynkowe.