02.11.2020
3. miejsce w kategorii Klient zdalny i 4. miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego to wyróżnienia dla Getin Banku w tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Już kolejny rok z rzędu Bank plasuje się w czołówce jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. W tym roku został doceniony m.in. za sprawną obsługę Klienta w obliczu utrudnień, które wywołała pandemia COVID-19.
11.09.2020
W II kwartale 2020 roku Getin Noble Bank podejmował intensywne działania mające na celu minimalizowanie skutków pandemii COVID-19 m.in. poprzez dalszą optymalizację kosztów operacyjnych oraz skuteczną obniżkę kosztu finansowania. Bank zainicjował również projekt transformacji digital, który jest odpowiedzią na zmieniający się model zachowania Klientów oraz obecne warunki rynkowe.
23.06.2020
Getin Noble Bank zajął pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2020 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Został również wyróżniony w kategoriach „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki” oraz zajął II miejsce w kategorii „Karta kredytowa”.
22.05.2020
W pierwszym kwartale 2020 roku Getin Noble Bank skutecznie kontynuował proces dalszej optymalizacji działalności biznesowej. W wyniku podjętych działań nastąpiła poprawa przychodów powtarzalnych o 48% r/r oraz ograniczenie bazy kosztowej o 8% r/r.