24.11.2017
Getin Noble Bank został nagrodzony za wysokie standardy postępowań ofertowych na outsourcing portfela wierzytelności w projekcie Laur CESSIO. Konkurs jest organizowany przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce wspieraną przez KPMG. Nagrody zostały wręczone podczas VIII Kongresu Zarządzania Wierzytelnościami.
16.11.2017
W trzecim kwartale 2017 roku Getin Noble Bank kontynuował projekty w zakresie dalszego uproszczenia oferty produktowej oraz przebudowy sieci sprzedaży w celu dostosowania ich do modelu banku relacyjnego. Dotychczasowe działania na rzecz poprawy jakości obsługi zostały ponownie wyróżnione w prestiżowym rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, w którym Bank znalazł się na podium aż w trzech kategoriach. Zgodnie z założeniami Planu trwałej poprawy rentowności kontynuowano działania związ
04.10.2017
Getin Bank ponownie znalazł się w gronie liderów jakości obsługi w kolejnej edycji rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. Tym razem przedmiotem badania było zaciąganie kredytów gotówkowych w placówkach bankowych. Sukces Getin Banku w rankingu Instytucja Roku 2017 to kolejne obok nagrody Przyjazny Bank Newsweeka wyróżnienie, które w ostatnim czasie Bank otrzymał za wysoką jakość obsługi.
30.09.2017
Getin Noble Bank po raz piąty z rzędu został uznany przez Polski Związek Firm Deweloperskich (PZFD) za najlepszy bank finansujący inwestycje mieszkaniowe. Ranking powstał na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród 148 firm członkowskich zrzeszonych w PZFD. Deweloperzy oceniali banki pod względem warunków kredytowania jak i jakości obsługi. Getin Noble Bank okazał się liderem w większości ocenianych kategorii, a także został uznany za Bank z największym wolumenem kredytów
27.09.2017
Getin Bank został ponownie wyróżniony w prestiżowym rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i znalazł się w gronie liderów jakości obsługi. Bank okazał się być bezkonkurencyjny w kategorii „Banki w Internecie” i znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. O prestiżowym wyróżnieniu zdecydowały wysoka jakość obsługi oraz funkcjonalność i dostępność usług świadczonych przez Bank.
18.09.2017
Getin Noble Bank ułatwia Klientom dostęp do swoich usług, kontynuując zainicjowany w czerwcu br. projekt przebudowy sieci sprzedaży obejmujący m.in. wprowadzenie nowego formatu placówek w centrach handlowych. Głównym celem zmian jest  dalsze podniesienie standardów obsługi i poprawa jakości pracy doradców. 14 września w warszawskiej Galerii Północnej została otwarta druga placówka Getin Banku tego typu. Równocześnie Bank wdraża nowe format