Getin Noble Bank z najbardziej innowacyjną kartą w Polsce

28.11.2014

Visa SimplyOne – dualna karta płatnicza Getin Banku otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej polskiej karty 2014 roku”. Nagrodę przyznano 26 listopada br. w Warszawie, podczas Polskiej Kartowej Gali towarzyszącej VII Konferencji Central European Electronic Card. Po wielokrotnie nagradzanej MasterCard Display z interaktywnym wyświetlaczem, to kolejne nowatorskie rozwiązanie Getin Banku docenione przez ekspertów branży kartowej.

Już od dwóch lat Getin Bank utrzymuje się na podium Konkursu na Najlepszą Kartę Roku, organizowanego w ramach Konferencji Central European Electronic Card, największego w Polsce wydarzenia skierowanego do ekspertów i praktyków branży kartowej. W tym roku jury wyróżniło kartę Visa SimplyOne, przyznając jej tytuł „Najbardziej innowacyjnej karty 2014 roku”. Nagrodę w imieniu banku odebrał Marcin Wójtowicz, p.o. Dyrektora Marketingu Getin Banku.

Karta Visa SimplyOne łączy w sobie dwie niezależne karty płatnicze: debetową, podłączoną do rachunku osobistego i kredytową, umożliwiającą skorzystanie z atrakcyjnego limitu kredytowego lub z rozłożenia płatności na wygodne raty. Dzięki temu rozwiązaniu, za pomocą jednej karty Klienci mogą dokonywać wszystkich rodzajów transakcji, podczas zakupów online, płatności zagranicznych i zbliżeniowych. Właściciele w momencie realizowania operacji wybierają rodzaj karty, z której chcą skorzystać.

Getin Bank sukcesywnie wdraża rewolucyjne produkty i usługi, oparte na najnowocześniejszych technologiach. W październiku 2014 r. wraz z MasterCard oraz norweską firmą Zwipe, Bank wziął udział w realizacji projektu karty debetowej z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych. Na początku 2013 r. Bank wprowadził do oferty MasterCard Display, pierwszą w Polsce kartę z interaktywnym, ciekłokrystalicznym wyświetlaczem, umożliwiającym m.in. sprawdzanie stanu konta. Karta zdobyła szereg prestiżowych nagród w Polsce i na całym świecie - m.in. tytuł Najbardziej Innowacyjnej Karty Roku 2013, Światowej Innowacji oraz statuetkę Innovation Lions podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions w 2013 r.