Getin Noble Bank po raz kolejny z „Portfelem Wprost”

30.06.2017

– „Portfel Wprost” udowadnia, że nasza ciężka praca i nieustanne podnoszenie jakości oferowanych usług, opłacają się i są dostrzegane przez dziennikarzy, ekspertów, ale przede wszystkim przez naszych i nie tylko naszych Klientów. To dla nas ogromna nobilitacja i jednocześnie wyzwanie do dalszej, jeszcze cięższej pracy – podkreśla Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Banku.

Nagrody dla najlepszych instytucji finansowych są przyznawane przez tygodnik Wprost już od 2005 roku. Od trzech lat konkurs odbywa się w zupełnie nowej formule. „Portfele Wprost” mają promować najciekawsze, nowe na rynku, produkty i usługi finansowe. Uczestnikami rankingu mogą być zarówno banki, jak i instytucje pośredniczące w obrocie finansowym, firmy doradcze oraz firmy związane z usługami dla sektora bankowego. Laureaci są wyłaniani na podstawie analizy, w której oceniane są m.in. rozpoznawalność marki, dopasowanie oferty do potrzeb rynkowych, przejrzystość oferty dla klienta, opłaty i prowizje, jakość obsługi klienta, polityka lojalnościowa oraz lojalność i zaufanie klientów.

Getin Noble Bank jest regularnie wyróżniany przez ekspertów branżowych i przedstawicieli mediów. Zajmuje wysokie miejsca w rankingach i zestawieniach oceniających jakość obsługi na polskim rynku bankowym. We wrześniu ub.r. Bank zajął I miejsce w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, zwyciężając w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. W kwietniu br. Getin Noble Bank otrzymał statuetkę „Złotego Bankiera”, zajmując III miejsce w głównej kategorii konkursu „Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem”.

Oferta Getin Banku jest dostępna w blisko 450 oddziałach własnych i franczyzowych oraz szerokiej sieci pośredników. Klienci Banku mogą także korzystać z nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej.